BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 24 September 2011

"BINGKISAN DARIPADA SAHABATKU ..."

SITI FATIMAH AHMAD
VS
DAHLEA MAHMOOD,
 KUALA KANGSAR, PERAK, MALAYSIA
LEAKU SAYANG… sahabat tersangat karib yang 
pernah aku miliki di dunia ini. Lea berasal dari Lawas, 
Sarawak. Manakala aku lahir di Bandar Sri Aman, 
Sarawak. Persahabatan kami bermula di SMK Agama
Sheikh Haji Othman Abdul Wahab, Matang, Kuching, 
Sarawak dari Tingkatan Satu(Form 1) hingga sekarang. 
Dalam usia 13 tahun, kami sudah mengerti bahawa 
persahabatan yang kami bina tidak akan pernah terlerai 
walau waktu yang memisah, tempat yang menjarak, 
kedudukan yang menapak atau jasad yang membeza…
hehehe.

HAI LEAKU… 
aku sangat terharu dan senyuman termanis 
aku berikan padamu atas kasih sayang yang kau 
berikan selama persahabatan terjalin. Ada waktunya 
kita terputus secara tiba-tiba tanpa satu perkataan 
yang menjadi pesan sehingga Allah menemu dan 
menautkan kembali ikatan ini.
  It’s really nice to have someone 
      who makes a difference
So, when people talk about what 
a truly friendship i already know -
IT’S HAVING YOU. 
TERIMA KASIH LEA… baru semalam 
(8 Mac 2011 – Selasa) aku menerima hadiah yang 
sangat comel dan “cute” seperti tuannya. Bagiku 11 
bookmark buatan sendiri itu, sangat cantik dan indah 
sekali madah kata yang melengkapinya. Aku sangat 
menghargainya, kawan.  Semoga Allah selalu 
 merahmati dan membahagiakan kehidupanmu di dunia 
dan akhirat.  Kau sahabatku dunia dan akhirat.
                                   LOVE YOU EVER AND AFTER.  :D

TERIMA KASIH 

DAHLIA SAYANG

Heart Greetings

0 comments: